Vårkänslor!!

Solen strålar in i lägenheten! Jättehärligt! Jag har, frivilligt, öppnat flera fönster för att få in go uteluft och höra fåglarna! Riktig vårkänsla!
Tyvärr håller ju inte detta i sig till maj-juni men man kunde ju hoppats. Med lite mer värme då såklart. Jag tror det kommer minst en omgång snö till :/

Men idag njuter jag i alla fall! Njuter av lugnet också, Milton sover än haha! Tänk vad lugnt och skönt man hade det innan huliganen kom till världen!! ;)

Jag fick en massa energi när han somnat och har vikt tvätt, halvvägs bytt lakan, städat upp härochvar och planerat lite nya projekt! Solen gör verkligen mig på bra humör!!

Snart blir det nog lunch och efter det en promenad och lek på någon lekplats innan vi går hem och påbörjar middan! Har fortfarande inte bestämt mig för vad bara. Skulle vilja ha nått enkelt men ändå lördagsgott liksom! Och inte mycket disk :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0