Frukostsällskap

Det blev en bra natt också! Milton vaknade precis när jag la mig så jag tog in honom till mig. Plötsligt var han jättemörkrädd, grät varje gång jag försökte släcka lampan. Han fick till slut ligga nära mig och då andades han ut. Ett kort uppvak vid halv fem och sen vaknade vi för dagen 7.15.

Daniel kom hem från jobb/träning vid 8 och strax efter kom Michaela och lämnade Vilgot här. Det är ju så roligt som att Vilgot ska börja på Miltons dagis nästa vecka och denna veckan fick de inte ihop sina schema så vi hade Vilgot här i tisdags och ska ha idag :)
Men han verkar stormtrivas här så det är bara kul!

Och killarna har riktigt kul ihop och skrattar och leker :)
Nu har de nyss ätit klart sin frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0