Jävla allergi

Vi lever!!! Det bara går i ett! Jag har börjat på mitt nya jobb och trivs jättebra!! Daniel har jobbat över och därför har Milton fått vara extra på dagis.

Men inatt hade vi en jättejobbig natt. Milton har ju tidigare reagerat på yoghurt och därför inte fått äta det. Nu är det dax för honom att äta frukost på dagis så vi tänkte att vi kunde kolla om överkänsligheten gått över. Han fick lite yoghurt i fredags och lördags men blrjade bli prickig så jag avbröt den provoceringen.
Men sen blev det en miss på dagis i måndags och han fick i sig en stor portion yoghurt vilket kroppen totalt gick loss på. Redan på eftermiddagen var han rätt flammig och prickig på bålen. Men värsta reaktionen kom inatt (alltid lite fördröjt konstigt nog). Jag var själv med honom och skulle upp jättetidigt. Vid midnatt blev han ledsen och orolig och kliade sig frenetiskt på bålen. Oh no!!! Jag lyfte på tröjan och förstod att han led :( Helt prickig och flammig och röd. Fotot ger inte ens hela bilden av det. Likadant runtom på mage och rygg.

Vid 2-tiden tror jag att vi somnade men det var knackligt hela natten. Jag fick snooza länge och jag och Daniel körde tillsammans och lämnade på dagis innan han lämnade av mig vid bussen. Nu är jag på väg till jobb. Jag har stängning kl 17 idag, sen ensam kväll med Milton. Jag kommer däcka :P
Hoppas nu tavegylen gör att Milton mår bra!! Stackarn!! Ingen mer yoghurt i den lilla kropp på ett tag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0