Närmandefasen

Milton har varit helt förändrad senaste tiden. Vet inte riktigt när det började men det har varit som värst senaste veckan. Han har inte sovit bra, varit orolig och han bryter ihop hela tiden. På natten vill han antingen ligga på min arm eller mage. Mysigt en eller två gånger men igår var det så sjukt jobbigt.
Jag försökte se ett tv-program på 30 min efter att jag nattat honom. Men när jag fick pausa för fjärde gången för att han vaknade så gav jag upp. Vi somnade till slut halv ett inatt. Det är inte hållbart, imorgon börjar han ju dagis igen!
Så jag sökte runt lite och på flera ställen blev jag länkad till närmandefasen. Så jag började lite mer djupgående läsa om den fasen och - katjing - där har vi det!!
Plutten är rädd att jag inte älskar honom och vill ha min bekräftelse hela tiden! Hoppas han fattar snart att jag älskar honom alltid, inte bara när han ligger ovanpå mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0