Putten!!

Vi lever! :) Det har bara varit mycket senaste dagarna. Mestadels positivt :D

Just nu ligger dock Milton på mig i soffan och sover. Han var helt tröstlös inne i sängen så detta var sista utvägen. Får se om jag vågar lägga in honom igen eller om han får ligga kvar här till jag ska sova :)

Vi har haft en trevlig kväll med Melinda och Ludvig. Även Vilgot var här. Vi åt pannbiff och lekte :)

Då jag bara kan skriva med en hand på en mobil som svajar på mitt ben så får det bli en bättre uppdatering på våra senaste dagar senare eller imorgon. Det väntar en spännande grej i vårt/mitt liv. Mer om detta vid senare tillfälle!!

Märker att jag också är trött nu. Blir nog snart sängen!! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0