Stryka-på-bokstäver!!

Då var jag igång med mitt nya lilla projekt! Jag är ännu inget proffs, därför håller jag mig i underkant på priserna! :)
 
Men visst är det kul att kunna göra en tröja/body personlig med namn eller annan text.
 
Lätt att stryka på!
 
Bokstäverna gör jag i två höjder. 3 cm 4:-/st eller 5 cm 5:-/st ...
De mindre lämpar sig till små klädstorlekar eller långa ord och de stora lämpar sig bäst till större klädstorlekar eller kortare ord.
 
Finns färgerna vit, limegrön, röd och mörkblå.
Jag har begränsat med material så först till kvarn :)
 
Instruktioner medföljer givetvis.
 
Ovan är Milles plagg. Tröjan som det står HEJ på framsidan och HEJ DÅ på baksidan. Samt Mille-bodyn som jag gjorde lite extra kul med vända L och en stjärna som prick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0