Trollet

Vårt troll är på dagis idag, första dagen efter lång ledighet. Det gick jättebra att lämna :)

Jag stack hem direkt för att få lite viktiga saker gjorda. Men jag slappnar inte av alls. Lyssnar efter Milton hela tiden, trippar på tå för att inte väcka honom. Jag måste lära mig att slappna av när han inte är här, annars kommer jag aldrig känna mig avslappnad och lugn.
Daniel har en kväll hemma idag, kanske en chans för mig att ta ett varmt bad :)

Detta är varför jag kallar honom trollet för tillfället ;) Han har så långt hår. En del av mig vill klippa honom ikväll, men en del av mig tycker att han är bedårande söt just sådär :) Så jag är kluven, det går ju inte att fråga honom vad han vill heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0