Kvällsavslutning

Nu har jag med gott samvete satt mig med fötterna i ett fotbad. Jag har jobbat på hårt ikväll och tack vare underbara grannar (som lekte med Milton i två timmar) så tror jag att vi har en liten chans att komma iväg i hyffsad tid imorgon. Att lämna hamn kl 14 känns mycket avlägset men man måste våga hoppas ;)
Trots att klockan nu närmar sig midnatt och jag inte kommer somna förrän om minst 45 min så måste jag nog ändå ställa klockan tidigt. Upp och diska och packa necessärer och duscha.
Sen har vi både ett och två och... fem ärende faktiskt att uträtta innan vi styr mot Björlanda.

Men nu ska jag inte tänka på all stress utan nu ska jag, eller snarare mina fötter, njuta av lite skumbad och filning och nån go kräm. Godnatt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0