Badtokig

Milton badade nyss i säkert trekvart :P Han ser ut som ett russin!
Jag passade på att fixa i ordning i badrummet. Inte varje dag man annars spenderar 45 min där inne utan att ha något att göra.

Min förkylning har flyttat sig från halsen till näsan vilket känns bättre då jag kan ta nässpray mot det.
Fast det känns att det ligger nått skit i kroppen för pulsen slår hårt hårt. Jobbar för fullt!
Jag gjorde ett bra val att stanna hemma idag med Milton för 10 timmar på dagis hade nog varit för mycket idag. Han var täpp och stånkig i andningen när vi vaknade och nu är han lite lite påverkad trots att han bara sitter i soffan!
Behöver han vara hemma imorgon så får Daniel vabba.

Jag packade in våra blöjor i kylrummet innan. Det ser ut som i butiken hos oss ;) vi köper när det är bra pris och igår köpte vi 6 pkt för 398:- när de egentligen skulle kostat 654:-. Det är bra pris :)

Nu ska jag kramas med min påg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0