Glad midsommar!

Midsommar idag alltså. Jag är glad att Milton inte förstår så mycket av denna dag än för så mycket regn som ska falla snart lockar inte att gå ut i :P Upp mot 40 mm på 3 timmar, det är galet mycket. Plus åska och blixtrar! Nej tack, jag sitter gärna här hemma och myser under tak :P
 
Kanske kommer vänner hit ikväll och äter med oss, om inte så blir det bara vi och det är ju mysigt det med :)
 
Natten var ett helvete. Stackars stackars lillkille som har sånt besvär av växtvärk. Han gallskrek i omgångar i typ 6 timmar. Gallskrek!! Han tog sig för benen och var helt tröstlös. Till slut gav jag alvedon för vi kunde inte ligga och massera honom hela natten och då somnade han och sov 4 timmar. Det är med sömn vi fått inatt. Nu sover han middag och jag gör minsta möjliga! Hoppas inte det blir så här allt för många nätter!
 
Väder och natten till trots gick vi ut på promenad innan. Fyttirackarns vad det är varmt idag. 27,6 grader visar termometern och det är kvavt och klibbigt. FAST jag klagar inte... Faktiskt! Jag gillar värmen men Milton var väl inte helt såld. Han slet av sig linnet :P
 
 
 
Dsuch och städ och sen fåt vi se vad dagen bjuder på! Jordgubbar blire iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0