Tom & Jerry-kex is tha shit

Milton är fortsatt febrig. Tempen var bara 38,4 under förmiddagen så jag trodde att det vänt redan men efter vilan så var han tokhet och uppe på 39,4 igen.
Förutom lite vatten och saft så var det enda jag fick i honom Tom & Jerry-kex. När jag tyckte att han ätit tillräckligt många så sa jag attd e var slut. Då gick Milton ut i köket, öppnade skafferiet och sa "DÄR!!". Så han fick ha de sista också. Men nu är de faktiskt slut på riktigt :P
 
Såhär har det sett ut mest hela dagen.
 
Tyvärr fick jag dra iväg honom på föräldramöte på nya dagis. Kan ju inte missa första infon och Daniel jobbade. Som tur var det inte så länge men Milton verkade trivas direkt. Gick iväg till en lekvrå och lekte och hade nog inte brytt sig om jag gått :P
 
Nu har jag och Daniel lyssnat på lite musik till en grej och tanken är väl att slänga oss på soffan nu. Båda är trötta och vill lägga sig i tid så snart blir det godnatt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0