Dagsljus

Känns ju helknäppt att natta Milton när det är dagsljus ute. Det tyckte nog han också för detta var den längsta nattningen på länge. Och tidigaste. Han var svintrött redan vid 18.30 så vi drog inte ut på det utan det fick bli tidig nattning. Nu är klockan 19.15 och han sover, så vi lär få mycket gjort innan vi lägger oss.
På fredag åker jag och Mille till Skåne och stannar hela påsken. Daniel ska bara jobba ändå. Det ska bli kul att åka ner, var ett tag sen sist. Ikväll börjar jag packa så smått och skriva packlista på resten.
Min förhoppning var att bara packa vårjackor men jag är realistisk nog och inser att det inte går :(
Skulle vara skönt att byta ut tjock overall och kängor mot vårjacka och springskor nu :) Snart snart! Barnen på jobb har börjat så smått att klä sig lättare på eftermiddagen när solen värmer gott!

Kommer fortfarande inte på vad Milton ska få i sitt påskägg. Han äter ju inte godis och sånt ännu så det får vara något annat. Det behöver ju inte ens vara ätbart men det behöver få plats i påskägget ;)

En vällingdrickande kille i dagsljus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0