I'm in chock!!!

Herrejisses, jag kan knappt tro på vad jag såg nyss. På tv-programmet Unga mödrar skulle en av mammorna in och gymma. Då lämnar hon sin 4-åriga dotter sovandes i vagnen - UTANFÖR gymmet! Alltså helt utanför ingången. Utomhus!!

HUR?? VARFÖR?

Jag som blivit sned på Daniel när han lämnat Milton sovande ensam i en låst bil för att göra ett snabbt ärende.

Nä, tacka vet jag att ha lite kontroll över bebisen/barnet. Kul att komma ut och vagnen är tom eller att bebisen ramlat ur vagnen. Minns inte riktigt när Milton började resa sig men han satt stadigt vid 5-6 månaders ålder så vid 4 månader var han nog ganska stark då med.

Min lille älskling ligger i alla fall tryggt i sin säng och sover nu. Och jag ligger snart också och sover! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0