Ja, men varför inte?

Självfallet åkte jag också på den jädra magsjukan. Men det är nog en mild variant för jag mår redan bättre. Solen som skiner på mig genom fönstret gör nog sitt också :)
Hemma imorgon då man ska vara det ett dygn efter magsjuka men på torsdag ska jag bannemig jobba och vill inte ha en enda sjukdag till denna vintern/våren. Jag hoppas inte det blir något vabbande heller!

Vi har varit ganska effektiva här idag. Skönt att ha lite energi trots sjukdom. Hallgarderoben är sorterad på jackor och skor och kylrummet (ett litet förråd inne i lägenheten) är i ordning.
Imorgon ska Milton till dagis och Daniel ska sova inför nattjobb så då tänkte jag hinna med en del också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0