Ynkligare än ynkligast!!

Stackars plutt till att vara sjuk. Han har inte kräkt mer men är väldigt dålig i magen på annat sätt. Hm ja...

Vi har hela dagen trugat med mat och dryck och det vi fick i honom var väl en liten bit bröd och några chips. Han tackade nej till alla sina favoritgrejor :/
Nu ikväll gjorde jag dock en chansning och gav honom grillkorv när han kändes pigg. Döm om min förvåning när han åt 2,5 stycken :) Det var nog för att det var kul att dippa i ketchup ;)

Han var svår att få till ro vid nattningen och vaknade efter bara en stund av magont :( Nu ligger han breve mig i stora sängen och gnyr i sömnen. Otroligt ynklig. Varje utandning gnäller han :(
Hoppas verkligen han är bättre imorgon. Jag har fått avboka mammafika och Mellomyset, så vi ska inte göra någonting. Men det är inte roligt att se honom såhär.

Nu ska jag också Sova. Bäst att passa på när han sover, man vet ju inte hur natten blir sen.

Godnatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0