Flitiga torsdagen?

Vi har en lång att-göra-lista och det skulle vara så skönt att få bocka av lite punkter på den idag när vi båda är lediga. Daniel har åkt ut till båten och jag är hemma med krasslig Mille. Jag fick vabba halva dagen igår, förmiddagen, innan Daniel kunde ta över och jag åkte till jobb. Han är förkyld med påverkad andning. Svag feber igår men ingen idag så med mycket vila hoppas vi att det går över fort!

Nu sover Milton och om han gör det tillräckligt länge och om jag är effektiv hoppas jag hinna med både att rensa skafferiet och kylen. I eftermiddag är det veckohandling som gäller och då är det skönt om man kan packa upp påsarna direkt :)

Vår sötnöt innan ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0