Godmorgon fredag!

Godmorgon från bussen!!
Mina dagar går i ett. Vi kan snart klassa oss friska efter att i alla fall jag varit riktigt förkyld i en hel månad med diverse andra besök såsom bihåleinflammation och envis hosta. 

I förrgår jobbade jag 9-17 och hade personalmöte 17-18 och sen BarnHLR- utbildning. Jag hoppas aldrig jag behöver utöva mina kunskaper!!
Igår tog jag stängningen för en kollega och kom hem till dukat bord och god middag och glad son! Det behövdes! :)

Och nu är det fredag :D klockan är bara 7 och det är mörkt ute. Vi har enligt schemat en ganska lugn framför oss med mycket utelek! :)
Jag slutar kl 15 och hämtar då Mille och sen får vi skynda oss hem och förbereda för att få gäster 17.30 :D

Imorgon drar jag och Mille till Skåne med ett tidigt morgontåg!

Hösten är här och jag hoppas ni får en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0