Soffhäng!

Milton förflyttade sig från soffan till sängen och sov i säkert två timmar och när han vaknade gick han och satte sig i soffan. Inget energiknippe idag inte! :(
Och att han var sjuk kunde jag verkligen konstatera innan. För när det gäller Milton är det inte febern och hostan som är de tydligaste tecknen, utan det är när han nekar till att äta falukorv. Han hade en hel tallrik full med korv framför sig men tog bara en bit innan han gick och la sig i soffan igen! Plutt!!

Lite nappbus

Jag har fått sytt lite och plockat här hemma. Men mest har jag suttit och myst med Milleman i soffan!

Såg denna på fejjan. Lite kul faktiskt :P


Om knappt två timmar kommer Daniel hem! Då blir det middag och mer soffmys antar jag! Daniel ska vara hemma med Milton nu i tre dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0