Klockan är sex!!!

Så är tidigt går jag inte ens upp när jag ska jobba. Å nu är det lördag och vi har all tid i världen att ta sovmorgon! Ändå ligger vi här nu och ser på barnprogram :P
Men men, det är la detta som tillhör småbarnslivet! :)


Kanske, om jag orkar gå upp ur soffan, hinner jag få gjort lite här hemma under förmiddagen nu när vi gick upp så tidigt! Sen i eftermiddag ska vi till Christoffer och Michaelas nya lilla sommarstuga :) Pizza och en massa lek kommer det bli!!

Ha en fin lördag, vädret ser ju inte ut att bli helt fel, men det ser kallt ut. Kanske blir det overallpremiär för Milton idag! Det får bli overallen utan päls på luvan så kanske det känns mindre vintrigt :P
Typiskt att vi köpte nya överdragsbyxor till honom i förrgår och så kommer kylan och overallerna fram direkt!


Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0