Stan med lillgrabben!

Då hösten kom med buller och bång och det blev kallt mycket fortare än jag trodde så fick det bli vant-shopping idag. Och strumpor. Milton har växt ur alla strumpor. 
Solig dag, i väntan på bussen!



Milton hittade en tröja han ville ha. Och jag får hålla med om att den är väldigt söt. Små monster :) Jag tror att både jag och han börjar komma in i en monster-period :) 

Det blev tröjan, två par vantar och 20 par strumpor :P Fast 5 av paren är ankelsockor som var på rea, de hamnar i sommarlådan.


Milton var helt slut och somnade direkt vi kom hem! :)

Just ja, en kul grej. Det var modevisning på Nordstan och en massa barn gick på catwalken. Milton blev jättefascinerad och när vi var på väg till bussen så pratade han om det hela tiden "alla barnen dansa, jätteloligt å jättesina, vill se mer!" :D Så himla kul nu när talet blivit så brett. Vi konstaterade igår att vi verkligen inte kan räkna antalet ord han kan längre när han sa "hoppa på guppet pappa" (vägbulan), han måste ju kunna flera hundratals ord känns det som. 

Nu när han sover ska jag plocka upp här och göra nån lunch till mig och Mille som vi kan äta när Daniel äter frukost :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0