Torekov Hotell

Godmorgon!
Vi har det bra! Bättre än bäst typ!
Igår åt vi fantastisk mat i en mysig restaurang. Menyn ser ni nedan! (När jag bloggar från mobilen kan jag tyvärr inte lägga bilderna i inlägget utan de hamnar allihop i random ordning i slutet!)
Däremot fick vi inte riktigt den efterrätt som står på menyn. Vet ej varför! Vi fick någon chokladcheesecake med glass. Gott men riktigt mastigt! Vi var bra mätta när vi kom till hotellrummet. Eller hotellstugan nästan. Får fota vårt lilla hus utifrån sen.
Efter maten gick vi tillbaka och när Daniel ville se fotbollen så tog jag mig en dusch! Hemma har vi två kranar så man ska parera med kyla och värme för att få bra temperatur. Det måste man göra hela tiden för tempen pendlar upp och ner utan att man gör nått.
Därför är det stor lyx när man bara kan stå och duscha länge utan att bli ömsom skållad ömsom isbit! :)

Vi har ett rum med utsikt över en stor gräsyta och solen skiner fint! Snart ska vi gå till Bistron för frukost! Efter det en liten promenad innan vi faktiskt har bokat in oss på en liten föreläsning om kost och träning! Sen en joggrunda och besöka gymmet innan lunchen!
Eftermiddagen ägnas nog åt relaxavdelningen! :D

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0