Kvällspromenad!

Håret blev inte riktigt som det skulle. Då det blev för guldigt i färgen och då utväxten fortfarande är rätt tydlig ska jag få komma tillbaka och fixa det. De hann dessutom inte klippa mig innan de stängde idag då det tog så lång tid med slingorna. Typiskt. 
Nu får jag vänta ända till 23 maj innan det blir iordningfixat och innan det ska vi både ha kalas och jag ska på utbildning. Men men... Sån är livet. Får väl se det som en bonus, jag får ju gå och fixa håret igen :)

Tidigare ikväll tog jag och Milton en promenad. Riktigt varm och vindstilla kväll. Tanken var att han skulle somna i vagnen men när vi gått 4,5 km och han fortfarande inte sov gav jag upp :P

Han somnade snabbt i sängen. 

Jag dukade fram en tacotallrik och åt framför teven. Vissa Danieljobbarnatt-kvällar njuter jag av tystnaden. Men ibland, som ikväll, då känner jag mig  ensam. I måndags och tisdags var det skönt men nu tredje ensamma kvällen denna veckan börjar det bli långtråkigt. Får väl börja sticka eller nått ;) 
Har nyss klickat hem en dyr beställning på XXL :P nu kommer vi hålla oss 
flytande, varma och vältränade i sommar :D

Nu ska jag strax joina Milton in i sömnen och imorn ska vi ha en kul dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0