Lunch

Milton är hemma idag med då han är förkyld och igår knappt ville äta pga halsont. Han stånkar väldigt mycket än men det går åt rätt håll :)

Vi åt lunch nyss! Jag åt tacosallad!

Milton åt vad jag tror är det starkaste han ätit :P jag gjorde en korvgryta med salsicciakorv, kidneybönor, syltlök, paprika, lök, iMat, sweet chilisås och ketchup. Ris till. 

Här är han fortfarande lyckligt ovetandes om hur mycket vatten han ska behöva dricka ;)

Men han åt rubbet med viss hjälp av mig och vatten :)

Nu ligger han i sängen och ska sova middag (undantag då han inte är helt frisk) men jag hör att han stånkar och har sig trots airomir så får se om han vill ligga kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0