Min och Miltons lördag

Trots träning igår fick jag en kick i baken till att träna idag med då vågen inte var så snäll ;) satsade stenhårt på crosstrainern och gick sen upp i gymmet en stund!

Milton cyklade till och från gymmet och är alltid svettig och törstig efter att ha varit hos gymbarnvakten så han fick också tränat lite :)
Till lunch blev det ugnsgrillad hel kyckling som Daniel fixade häromdagen.



Vi fick gå in och äta upp vår mat, det blåste för kallt. Igårkväll stod Milton också på sig att vi skulle äta ute eftersom vi grillade. Han satt och skakade trots att han var inlindad i en filt ;) (skink- och ostfylld kycklingfilé med fetaost och tomatsås var dock grymt gott)

Efter lunchen idag var tanken att Milton skulle sova i vagnen när jag gick en promenad. Vi delade inte den iden så han sov aldrig. 
Vi tog sen bussen (Miltons önskemål) bort till torget och köpte lite gott till ikväll. 
Mille i kundkorgen

Det blir lite glass med jordgubbar till mig och Daniel och Milton mumsar just nu på sitt godis :)

Egentligen behöver inte Milton sova på dagen längre men just idag var energiförrådet tomt och han däckade i mitt knä. Försökte väcka honom men det var omöjligt :P

Lik som igår

Nu har han fått i sig lite middag och äter som sagt sitt godis! Misstänker att han nästan sover innan Daniel kommer hem strax innan sju. Då ska vi äta fajitas! Jag är jättehungrig så det längtar jag till!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0