Hemmadag

Så fick det bli en hemmadag till slut. 

Trodde vi skulle klara oss men det finns ju en gräns för hur man ska må när man går på dagis och jobbar med barn. Milton har tjock snuva och även om tempen "bara" är 37,6 är det ändå förhöjt. Förr var det normal temp för honom men inte nu längre. 
Mina bihålor är inte värkfria så fick en tid  på vårdcentralen i eftermiddag. Men min tanke är att jobba imorgon som vanligt. Daniel är ledig och får mysa med Milton :)

Det är klarblå himmel och strålande sol ute så vi ska ta nån promenad sen :) 
Här hemma går tvättmaskin och diskmaskin för fullt. Det "bästa" med att ha ont i bihålorna är att rörelse (i lagom takt såklart) hjälper trycket att försvinna. Mest ont gör det om jag sitter helt still. Så lika bra att fixa här hemma, men utan sorlet av 15 barn som senaste dagarna känts som 100. Jag har inte kunnat solla och sortera ljuden utan alla ljud har blivit som trummor i huvudet! 

Ska passa på att lägga ut lite grejor på blocket också. Har mängder med gamla Milton-kläder. Lika bra att de får användas av någon annan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0