Känsla

Den där känslan, när man flera gånger tror att det är torsdag, och det bara är onsdag!

Jag och Milton försov oss idag. Milton vaknade och ville gå upp men jag sa att vi kunde vänta till klockan ringde. Kollade på mobilen och insåg att klockan var 7.15. Vi borde gå upp 7.00 men jag hade ställt alarmet på 7.45. Fattar inte alls varför. 

Vi blev ändå klara i tid men sen väntade världens isgata utanför. Efter varenda steg jag tog gled foten iväg under mig. Det fick bli en Bambi på hal is promenad. Så nu blir jag 5 min sen till jobb :O

Miltons vagn syns iaf bra i mörkret! Reflexer är ett måste om bilister ska se en! 


Ha en bra tors.... nä onsdag var det visst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0