Ändrade planer!

Allt blir inte som man tänkt sig. 23.15 när vi just kommit igång med TP kallar Milton på oss. Det var starten på magsjuka av något slag :( 
Han hann kräka några gånger innan vi kom ut i bilen. En tesked vatten satte igång hans mage. Så sjukt bara att vi skojat om just magsjuka vid flera tillfällen under kvällen. 

I bilen på väg hem! Inga spyor som tur var!

Tolvslaget firade vi i bilen och det var inget fel i det! Vackra raketer överallt. Extra vackert när Liseberg lös upp :)



Nu har jag haft mitt "jourpass" med Milton som sover på en madrass i hallen. Han får inte behålla en enda droppe vatten :( han är supertapper och kränker i hinken. Stackarn!!! Hoppas detta är slut snabbt och att inte alla andra smittas!!

Godnatt!! Gott nytt år!

Ett litet glädjande avslut. En fin bild på mig och mitt fadderbarn Ivar :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0