Från Miltons perspektiv

Hur många gånger har man inte velat hoppa in i sin 2-åring hjärna och velat veta vad som pågår där? Vad de tänker och varför de gör som de gör.
 
Idag tog Milton kameran och gick runt och fota och fota. Här är ett urval av hans bilder. Härligt och se vad som var viktigt för honom under hans lilla husesyn.
 
De saker han tog mest foto på var en tejprulle och en brun kartong :)
Det roligaste tyckte jag var när han skulle fota sig själv (mitten) och visste att blixten var på och tryckte ihop hela ansiktet ;)
 
 För egen del måste jag notera ner en mening han sa innan. Nya ord och meningar varje dag och det bara flödar ur hans gap... Jag sa att jag skulle leta upp hans snuttefilt varpå han svarade "Den ligger på golvet, jag tappa den!" Det är inga hackade meningar längre utan hela fulla meningar :) Häftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0