Pulkaåkning

Nu har vi kickat igång helgen! Jag hämtade Milton på dagis vid 16 och eftersom de inte hade varit ute idag (jag förstår dock inte hur de orkar vara inne med så många barn en hel dag) så bestämde jag att det skulle bli lite pulkaåkning!
Tanken var egentligen att vi skulle åkt skridskor på Heden men efter gårdagens nattning och en lång fredag i samband med ihärdigt snöande så sköt vi upp det. Kanske går jag till ishallen med Mille imorgon. 

Vi gick hem och tog en fika och bytte om till bra utekläder sen fick han hoppa ner i pulkan. Först bort till återvinningen och sen bort till vår lilla backe. Många åkningar blev det och jag sprang både upp och ner för backen, mest för skojs skull men också lite träning ;) vi hade jätteskoj och jag åkte också några gånger! 

När vi skulle gå hem sa Milton att jag skulle springa. Jag gjorde så gott jag kunde med vinterskor i pluffsande snö men han fortsatte ropa bakifrån pulkan "spriiing, fortare mamma, spriiiiing!!"
Jädra unge ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0