Trött men pigg

Det är så tyst på bussen att jag väljer att inte ha musik i öronen. Ingen pratar. Skönt! Ändras väl snart då vi når en stor hållplats. 

Dagarna flyter på i ett. Skönt att vara tillbaka i rutiner men jag är både trött och pigg. Trött i kroppen men pigg i huvudet. Sitter gärna still men kan inte somna. Måste vara kosten. Äter mycket frukt och tar D-vitamintillskott. Lunch och middag består av kyckling eller fisk och grönsaker. Ingen pasta/ris/bröd. Min mage mår så bra. 


Vi har ett träningsschema vi försöker följa. Mitt innehållandes promenader då jag vill ta det lugnt i början för att inte åka på varenda litet virus. Daniel löptränar terräng och längre sträckor. Eller någon form av balett om man tittar på den atletiska bilden ovan ;)

Det är förresten snö ute. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0