18/7 Trinisla/Hamburgsund

Från Trinisla gick vi i fint väder in till Hamburgsund. Känns som vi varit här halva semestern. Det är annars ett ställe man kommer in till typ en gång :P
Jag skötte styrningen och killarna satt på däck och kikade!

Solen värmde gott och lite glass och jordgubbar satt inte fel :D

Efter fikan packade vi gummibåten full med brassestolar, filtar, fika, dricka och leksaker och tuffade bort till en fin liten strand i norra utmynningen av Hamburgsund. 
Först tyckte jag att det var kallt men oj vad gott det var när man kommit i :) mycket roligare när man har något att flyta på dessutom! Vi var nog i i typ 40 minuter :)

När Milton somnade på filten passade jag på att sola och Daniel löste korsord. 


Flera timmars strandats blev det innan vi åkte tillbaka till båten igen. Vi hade bokat tvättid kl 17. 

Kvällsmaten blev plockmat. Baguette, grönsaker, frukt, ostar, kex, grillad karré, kycklingspett och tzatziki. Mums!!

Daniels syster med familj kom också till Hamburgsund med deras båt idag så nu hör jag hur det knakar och brakar på däck. Dags att ta fram lite dricka och chips :) Milleman sover!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0