Duracellkaninen har landat

Oj vilken energi jag haft ikväll. Var kom den ifrån?
Tog 15 min powernap på rasten innan idag, tänk om den gjorde sånt under. 
Milton somnade 18.40 och sen höll jag på att städa här i typ 3 timmar, med uppehåll för middag. 

Jag har plockat upp/bort varenda pinal som låg fel, torkat av ytor med medel, gjort matlåda till imorgon, rengjort och oljat vår stora skärbräda på bänken, vikt tvätt, kört två diskmaskiner och en tvättmaskin. Och lite annat smått och gott. Här är väldigt fint nu iallafall :)

Till middag blev det nypotatispremiär för mig :) gott! Ihop med falukorv och yoghurt med gräslök! 

Nu är klockan 22.45 och jag ska upp 05.30 imorgon så strax ska jag krypa ner i sängen :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0