Ny pin på karta

Ja, Daniel har ju fått ett oväntat stopp. Otur men så är läget och vi hoppas att det löser sig snabbt!
Jag hade en tanke på att vi skulle kunna åka upp till Strömstad redan imorgon men Daniel vet ju inte alls när skadan kan vara fixad så det är nog bäst att vi siktar in oss på tisdagen... Längre än så ska det inte behöva ta om inget oväntat sker...
 
Iallafall är han nu alltså i Smögen, så det är en bra bit han tagit sig sen igårkväll! Smögen utmarkerad med rosa plupp.
 
Själv har jag, och Milton, varit på fika med mammor från en föräldragrupp... Lite shoppingfika kan man säga för hon hade fikan och samtidigt sålde barnens gamla kläder. Jag fick med mig två tröjor hem :)
På bussen hem höll Milton på att somna men jag hejdade honom. Lite mat i magen först och gärna somna senare än 17 för att öka chansen på att få sova till iallafall 6 imorgonbitti :P
Nu sover han sen två timmar tillbaka (har vaknat med panik en gång dock tyvärr) och jag ska köra på här en halvtimme tänkte jag och sen ska jag faktiskt se en film! I och med att jag har dagen imorgon att fixa här hemma också så behöver jag inte stressa.
Det värsta är bara att jag hittar mer och mer saker som jag skulle velat ha med i båten :P Hade bara tänkt åka med en ryggsäck, men vi får se... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0