Verklighetsuppfattning

Jag ville se på kartan hur långt Daniel kommit. Jag som ännu inte kan ordningen på städerna längs kusten behöver karta för att förstå ;) men det är också kul att följa. Kanske får jag en ny statusuppdatering av Daniel ikväll och kan sätta ny pin på kartan!

Göteborg är utmärkt med blå ring. Nu är han vid den röda nålen. Högst upp i bild syns Strömstad och det är målet. 


Jag och Milton kommer ta oss till Strömstad med buss och sen seglar vi ut till Koster :) 
På vägen hem kommer jag och Milton följa med som längst till Kungshamn som ni ser mitt på kartan. Därefter kommer Daniel segla hem själv! Så här gör vi för att kunna njuta så länge det bara går uppe på de fina ställena. Daniel gillar att segla långt och länge så det blir en bra lösning att vi åker buss upp och ner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0