RockYourSocks

Idag uppmärksammade vi allas rätt i samhället. Olika men lika!
Idag är det HappyWorldDownSyndromeDay och hela min Facebooklogg var fylld med RockYourSocks, helt enkelt omaka strumpor. 
Jag tror att vi slog lite rekord med 14 fötter :D

En superkväll med vänner. Milton har haft helskoj med kompis Vilgot! Oj vad de har lekt och röjt!
Pulled pork med tillbehör till middag och en liten bakelse med drömtårta, grädde och jordgubbar till efterrätt :)

Och ja, jag hann med allt här innan. Som planerat fick jag slänga in en hel del osorterat i klädkammaren igen. Vi får ta det pö om pö helt enkelt. Har en fullbokad vecka framför oss med mycket jobb för Daniel, utbildning för mig och sen Skåneresa för mig och Mille till helgen. Så jag tror att klädkammaren får komma lite i andra hand. Måste få in lite träning och så istället :)

Nu blir det snart godnatt här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0