Träning på gymmet

Här sitter jag i soffan och väntar på att orka göra något :P 
Det dumma med att vi tömde klädkammaren var ju att vi skaffade oss så mycket jobb. Det måste ju göras, men det stökar till!!

Dessutom har jag varit på gymmet. För tredje gången denna veckan. I måndags körde jag och Daniel medan Milton fick leka hos gymbarnvakten. "Jag ska också träna!" sa Milton :)
Och det var han som drack mest efteråt ;)

Sen var jag där med min nyfunna vän H i tisdags och så även idag. Förhoppningsvis även imorgon! :D och så kanske på söndag! Får ju bygga upp träningsdepåerna nu då jag har en vecka framför mig då jag inte kommer få in mer än 1 eller max 2 träningar. Jag ska på utbildning och på helgen åker jag och Milton ner till mina föräldrar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0