Crazy kid

Lugna lördan kan man säga! Fram till lunch slappade vi mest. Såg Hitta Nemo och lite så :)

Men vid 12 kom rastlösheten så jag tog på mig träningskläder och tänkte springa en runda när Milton cyklade. Det blev inte riiiiktigt som jag tänkt :P
Förutom att jag klätt oss båda alldeles för varmt så vi nästan tuppade av av värmeslag så stannade Milton var 20e meter för att visa nått, ta paus, plocka löv eller för att berätta nått. Han kan verkligen inte cykla och prata samtidigt ;)

Men vi kom framåt åtminstone men rundan blev både kortare och långsammare än vad jag från början tänkt. 

Väl hemma blev det klippning och duschningen för pluppen. 
Crazy kid!

Något efter-foto blev det aldrig idag. 

Eftermiddan flöt på med frukost/lunch med Daniel och sen var vi ute och körde lite! Milton somnade såklart i bilen så det blev ganska sen nattning. 

Nu ligger jag i soffan och ser en film! Lär somna mitt i ;) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0