Regn i dygn

Idag har det inte slutat regna. Det är stopp i brunnar och enorma vattenpölar på gatorna. 
Och inte ser det bättre ut imorgon inte...


Just nu känner jag för att ligga i soffan med en filt och varm choklad hela dagen imorgon!
Hur blöt kommer inte jag vara på bussen imorgon. Jag ska gå och lämna Milton för att sen gå till bussen. Sen vara ute på jobb några timmar. På kvällen gå till Miltons gympa och tillbaka. Ett varmt bad lockar nog sen, tänkte jag först. Men vill jag verkligen ha mer vatten på mig då?? ;)

Nått väldigt bra är iallafall att jag haft otroligt mycket energi idag. Framförallt nu på kvällen har jag fixat och fejat i flera timmar. Möblerat om lite och jag är faktiskt nöjd. Tänk vad små förändringar kan göra mycket i det stora hela :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0