Ge napparna till kaninerna!

(Skrivet lördag 6/9 men blev ej publicerat)

Här har ni antagligen det sista fotot på Milton med napp i munnen! :)

Länge har vi pratat om att den dag han ska sluta med napp ska bebiskaninerna på Liseberg få dem!
Så idag lades napparna i en påse för transport till Liseberg!
När de låg hemma på byrån sprang Milton plötsligt och tog dem och sprang vidare in i soffan. Jag lät honom hållas. Frågade sen om han tagit ut några nappar. Nej, svarade han. "Jag bara smakade på en!" 😄

Efter att vi varit på gymmet gick vi ner och väntade på bussen!



Det var så mycket folk när vi kom till Liseberg så jag bara ville vända hem. Men jag hade ju livat Milton. 

Själva napplämningen blev lite väl hastig pga kö och så. Han räckte över napparna och plötsligt hade kaninen bara kastat ner dem i nappapparaten. Jag hade kanske önskat att Milton fick hjälpa till, som en del i bearbetningen. Men men, hoppas det känns bra för Milton iaf!

Jag filmade men tittade på Milton och inte på skärmen så det blev tyvärr ingen bra film. 




Miltons diplom



 Vi gick för att äta en korv med bröd. Men när vi stått en kvart i kö och inte kommit framåt ett skit och fortfarande hade 15 gäster före oss. 
På två timmar åkte vi 4 karuseller och fortfarande ingen mat. Aldrig i mitt liv sett så mycket folk på Liseberg! Fy vad hemskt det var!


Jag gick till gästservice och pratade. Vi hade inget annat val än att åka hem. Milton upprepade bara "det är trångt" och tyckte inte alls att det var kul. Så vi fick nyttja glada-barn-garantin vilket är att de klippte våra band och så får vi komma tillbaka och hämta ut nya en annan dag!! Så glad jag blev! 😃😃

Vi hittade en kort glasskö och åt en glass innan vi åkte hem. Lite kyckling i magen innan vi myste ner oss med godis i soffan!

När Milton skulle sova frågade han efter nappen men godtog att kaninerna fått dem! Han somnade pladask! På riktigt. Han låg med öppna ögon i ena sekunden för att i nästa sekund sova så hårt att han inte märkte när jag rörde mig!


Jag fick en lugn kväll med filmtittande!

Kolla in vår solros! Säkert 120 cm hög!

Kollade till Milton och han sov gott!

Daniel som varit på svensexa hela dagen kom hem strax innan midnatt! Trött men väldigt nöjd och glad och mätt! Seglat ribbåt och ätit 8-rätters på Sjömagasinet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0