Skogstur

Det blev en promenad utanför våra vanliga stigar i skogen. Kul! Jag vågar mig sällan upp på nya ställen när jag är själv! 



Det var tipspromenad men lite svårt både för mig och Milton. Men kul att följa snitslar. När vi kom till korvgrillningsplatsen som Friluftsfrämjandet arrangerade tog vi upp vår mattermos med goda pannkakor! 😃

Vår lille kille har inte varit sig själv senaste veckan. Vet inte om det kan ha med nappbortfallet att göra men han är trött och blir lätt känslig och ledsen. Lite ynklig :( vi hade det jättemysigt i skogen men han verkar inte helt glad!
Han sov dåligt första nätterna efter att vi tagit nappen men nu de senaste två nätterna har han sovit bra, länge i sin egen säng och sen somnat om i vår säng. Hoppas det är kortvarigt det han går igenom nu. Vore kul med glad kille igen :)

Nu laddar vi med vila inför gymmet. Uh, jag är inte alls sugen idag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0