Slutat-med-napp-presenter

Första natten utan napp gick över förväntan. Han var dock vaken ett bra tag på natten, men inte ledsen direkt. Men svårt att komma till ro!
Tröttheten slog till hårt redan på förmiddagen! 😃
 
Igår var vi ute och shoppade! Det där med att spara pengar och ha köpförbud är inte riktigt vår grej 😜
Vi åkte först till ikea för att köpa present till Milton. Han har ju fått upp ögonen för sin tågbana och när vi frågade vad han ville ha för slutat-med-napp-present så ville han ha ett blått tåg. 
Milton lekte på Småland medan vi tog en lugn lunch och handlade. 
Det fanns ju tyvärr inga blå tåg, men mer räls blev det. Och nya matlådor, glödlampor, en ram till Miltons diplom mm. Omöjligt att gå på ikea utan att handla ju 😁

Han valde en väldigt passande ram 😄

Det blev även en tur in till Toys'R'us då vi ville kolla efter ett blått tåg där. Men icke. Det fick bli två bilar och en motorcykel istället!

Han blev glad för paketen 😃




Vi vuxna fick också ett vrålåk! En ny dammsugare! Vår gamla gav upp. Svårt det där vad man ska välja. 
Den vi hade som gav upp köpte jag på ÖB för max 299:- och den höll ju trots allt i 6,5 år. 
Men vi köpte en lite bättre denna gång. Det som vägde tungt var effekten, att den ska vara väldigt tyst och att där är ett astma- och allergifilter. 

Till och med fjärrkontroll på handtaget, lyxigt värre 😝

Milton somnade vid 17.30 igår och vi tog tag i ett 1,5 år gammalt löfte att göra matlådor för kommande vecka på söndagen. När jag började på mitt jobb för 1,5 år sen bestämde vi det, men hittills har det varit panik nästan varje kväll då vi kommit på att lunchlådor ska göras 😜 Men denna vecka blir det ingen stress, nästan allt fixat!

Innan jag la mig igår la jag mig på spikmattan. Mina stackars ryggmuskler!!! Har jag ens skrivit att jag och Hildur börjat hårdträna? Herremingud vad mina muskler värker!! Gött!! 😄


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0