Försovit oss!!

Fan. Det har nog aldrig hänt mig innan. Åtminstone inte när jag har haft öppningen! Jag försov mig!!

Vi skulle gå upp rekordtidigt idag och Milton skulle lämnas redan 6.10. 
6.30 vaknar jag (skulle gått upp 5.20) och får panik. Det blir ju inte enklare av att lilleman ligger och sover och ska lämnas innan jag kan komma iväg!

Löste jobbfrågan och sen gjorde jag och Milton rekord. Vi var nämligen på dagis 7.05. 35 minuter efter att jag vaknat. Det är fanimej bra jobbat ;) 

Hoppas detta vädret håller i sig länge länge!! Det blir utedag för mig (som oftast) och sen får jag och Milton hitta på något ute i eftermiddag! Han har långledigt till nästa onsdag från det att jag hämtar idag! Lyxigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0