Terynkor

Det är ingen som förstår hur äckligt jag tycker att te är. Det är så vidrigt att mina rynkmuskler i ansiktet inte kan slappna av på 15 sekunder efter en klunk!

Så det där att man kan lära sig att dricka te är faktiskt fel. Jag har försökt. Men alla teer har en och samma konstiga eftersmak. Uh. 

Men vill man bli fin får man lida pin heter det va ;) 

Jag ska ju vara med i Göteborgsvarvet om 4 veckor och 4 veckor efter det är det dags för sommar och semester så nu ska några trivselkilon bort minsann! Jag har sån motivation till det men inte disciplinen sen att hålla mig till min plan. Men nu jädrar måste det gå! Heja mej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du testat med olika saker i teet?
Mjölk, honung eller socker. drack med både mjölk och socker i början och sen fasade jag ut sockret när jag började med GI
Testa mjölk och honung så borde ingen beska finnas kvar

Svar: Jag tog två suketter i men det hjälpte inte mycket. Får väl ta i en skvätt mjölk, men då får man till slut överväga om det är värt att dricka det ;) ska ju inte behöva maskera smaken.
Hanna

2015-04-26 @ 12:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0