50 % och julbord

Oj här blev det lite paus. I söndags efter min och Miltons tur till stan kom jag på att det ju var dagen för den magiska gränsen i graviditeten :D

Det känns bra att ha färre dagar framför sig än bakom sig. Nedförsbacke! :)

Igår, måndag, fick jag sms av en kompis vid 10 om jag ville med till Ullared kl 13. Varför inte? Efter en helg själv med Milton kan lite vuxet sällskap vara trevligt! Och det är ju sällan/aldrig som vi umgås utan våra barn med. 
Det blev lite mer julklappar, grejor till julklappsspel, choklad och annat för att göra julgodis osv. Jag fick sätta mig och vila många gånger, men det var inte så farligt med folk där. 

När jag kommit hem satt vi i köket och tittade på det jag köpt. Då kom världens explosion. Ganska dov men ordentlig. Vi har ju gas till våra kök här så jag tänkte att nu jävlar smäller alla lägenheter. Vi tittade ut och fick se tre bilar som brann på parkeringen :( 

Så fort det går för eld att spridas. Då röken gick rakt upp stängde jag inte våra ventiler. Men när brandkåren släckte så kom världens rökmoln rakt mot huset så det luktade ju inte så gott här en stund. 
Milton sov sig igenom hela dramat!

Idag är det tisdag och under tiden Milton var på dagis passade jag på att sova en del och Daniel städade. 
När vi hämtat Mille kom även Pernilla körandes från Skåne. 

Kvällens middag blev Ikeas julbord :) gott var det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0