Shopping när den är som bäst!

Idag lyckades vi med tre fynd! Jag hittade ett par korta träningstights. Som jag önskat det vissa varma dagar när man ska ut och springa eller gå. 62:-
Daniel hittade en ny träningsjacka, hans förra var lite för liten. 99:-
Och i somras när vi köpte Miltons nya seglarställ var vi i valet och kvalet om vi skulle köpa ett par byxor till med hängslen men om det var priset eller fel storlek som stoppade oss minns jag ej men jag har flera gånger tänkt att han ska ha ett par med hängslen. Bättre vid regn då det inte läcker in i ryggen. Vilken glädje idag när vi hittade dessa fina! Sista paret som de hade och de var perfekta! (Även om det hade varit bra att ha en storlek större i lager också). 99:-
Och så 50:- i bonusrabatt också. Totalt 211:- kan man klaga 😂

Vädret bjöd på värsta ösregnet och en enda blixt. Men den blixten slog ner lite fel och stor del av Göteborg med kranskommuner fick strömavbrott. Liseberg och trafikljusen osv. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0