Fredagsjobb

Nu har jag lämnat pluttskrutt i soffan framför Draktränaren 2. Daniel har jobbat hela natten och vill gärna sova lite inför ny jobbnatt inatt. Jag ska hoppa in extra såhär en fredag!

Milton hade 39,4 i temp när han vaknade så det fick bli ipren direkt. Och den tog faktiskt ner febern helt. Märktes på att han gick från att ligga i soffan till att han satte sig upp och ville ha macka!
Men han lär nog inte göra många knop idag. 
Tur vi inte har något inplanerat varken idag eller imorgon. På söndag ska jag däremot på utbildning och Daniel har och ska jobba natten, Milton skulle vara hos barnvakt. Men deras barn har också feber så nu vet vi inte alls hur vi gör :/ Jag vill verkligen på utbildningen, det är via Friluftsfrämjandet där vi ska lära oss laga mat ute i naturen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0