iPad-generationen

Hittade denna

Sorgligt men sant. Även om jag tycker att trenden verkar ha vänt när jag hör mig omkring. Verkar som att nyhetens behag lagt sig och att folk verkar inse att utelek är rätt schysst ändå. Vi är ju sällan helt ensamma på en lekplats!

Såhär ser det ut hemma hos oss just nu. 

Men jag anser att han har goda skäl att sitta och vila. Han mår bättre, hade bara 37,9 imorse, men vill inte äta. Dricka vatten vill han och det känns okej. 
Nu mellan 8-9 så ska det tydligen regna ganska mycket men sen ska det bli sol och då ska vi ta oss ut en runda. 
Det känns dock somrigt att kunna öppna balkongdörren tidigt på morgonen utan att frysa! Den står helöppen. Härligt att höra fåglarna. 

Nu ska jag sy klart en t-shirt. Milton kommer bli överlycklig. Och troligtvis inte använda så mycket andra kläder ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0