Balkongfint och semesterminnen!

Trädgårdsmästaren har varit i farten på balkongen! Nya kryddor och blommor ska planteras! Nysådda solrosor på fönsterbläcket! :)
Nu har vi ätit sen somrig frukost! Omeplätt (som Milton tror att det heter haha), blåbär, jordgubbar, skinka, oboy mm :) 

Milton har blivit liten i maten. Innan åt han alltid upp sin gröt och gärna en macka och en banan till det. Nu har aptiten minskat. Han åt mycket under en period mellan januari till flöt några veckor sen. Men så har han ju också spurtat i växten osv och nu har det väl stannat av antar jag :) han har bytt klädstorlek och skostorlek. 

Vi satt innan och tittade på bilder från förra sommaren. Det är fantastiskt vad han minns detaljer från vissa ställen men inte alls kommer ihåg andra. Kul att han har mest minnen från Sydkoster, det ställe vi också minns med värme och glädje. Vi hade kul där! :)

På en brygga i Grebbestad!

Långpromenad på Gluppö!

Jag minns förra semestern som igår, och om 6 veckor är det avfärd igen. Helt osannolikt. Detta året har swishat Förbi utan att jag vet vad jag har gjort! Hur kan det vara så?? :O 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0