Och så lördag...

Kom på imorse att vi behövde några grejor på ikea. Så vi klädde oss och åkte dit och åt frukostbuffén :)

Milton åt typ bara vattenmelon och nutella :P 

Han fick sen leka på Småland, vilket blev ännu roligare av att en dagiskompis var där :) vi lullade runt inne på ikea. Och glömde såklart att köpa det nästviktigaste - saxar. Var tar saxar vägen?? 
Det viktigaste vi köpte var spärrar till våra fönster. Milton har klurat ut barnspärren vilket känns mindre bra 3 våningar upp. Så nu blir det en spärr till högst upp. Den kommer han inte att nå. 

Dagen segade sig fram lite. Jag rensade badrumsskåp och tyglåda och Daniel och Milton slängde skräp. 

Taco till middag och sen cyklade vi och köpte godis!
Hem och se Pettson och Findus :)





Nu ser Daniel fotboll på tv och jag ser ingen annan utväg än att jag ställer mig och klipper till tyg :P är sugen på att sy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0