Släktkalas!

I fredags åkte jag och klippte mig medan Daniel och Milton fixade det sista hemma inför kvällens kalas!

Lagom till jag kom hem kom även mina föräldrar och min svägerska Pernilla upp från Skåne!
På kvällen kom även Miltons farmor och farfar samt hans faster med familj!

Vi bjöd på en av Miltons favoriträtter korvstroganoff med ris!

Sen var det dax för tårtan! Den blev riktigt cool när man skar upp den!

Milton var spänd på alla paket och fick bland annat (jag kan inte ens minnas allt :) en spargris med 500:- i, en leksaksödla, en Cars-bok med figurer, babuschadjurdocka, smått och gott till utflykt med morfar, gatkritor, bok, mm. Han var jättenöjd! :)

Kalaskillen däckade så fort gästerna gick hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0